Wijziging openingstijden servicedesk

Categorie: Nieuws

Gepubliceerd op:

Mededeling van de servicedesk

Vanaf 3 februari 2020 veranderen de telefonische openingstijden van onze Servicedesk. De Servicedesk is vanaf dat moment op werkdagen van 08.30 tot 12.30 uur telefonisch bereikbaar. 

Aanleiding

De wijziging past in de ontwikkeling om onze gebruikers zoveel mogelijk digitaal te helpen. We begrijpen dat het soms prettig is om een medewerker aan de lijn te hebben en daarom blijven we die mogelijkheid bieden. Uit onze ervaring blijkt echter, dat we meestal een ticket nodig hebben om je te helpen. Met een ticket geef je ons toestemming om met je mee te kijken.

Digitale service

Om bij deze ontwikkeling aan te sluiten, investeren we in onze digitale dienstverlening. Inmiddels stellen de meeste ParnasSys-gebruikers hun vraag via een ticket. Onze medewerkers hebben straks in de middaguren alle aandacht voor deze tickets. Zij kunnen daardoor sneller met je meekijken en mogelijke problemen achterhalen. Daarnaast focussen we ons op het schrijven van handige kennisartikelen, waarin je direct antwoord op je vraag vindt.

Service zoals je gewend bent

Uit onderzoek blijkt dat 95% van onze gebruikers tevreden is over onze service. Wij vinden het belangrijk dat je tevreden blijft. Snelheid en kwaliteit staan hierbij aan de basis. We blijven het aantal tickets en de drukte aan de telefoon monitoren. Ook jullie ervaringen en tevredenheid houden we nauwlettend in de gaten. Wij doen er alles aan om jou de dienstverlening te blijven bieden die je van ons gewend bent.